Gondolatkarantén

Már hiszek, mondta Neo Morpheusnk és lezuhant a tetőről

Ki rándulás a gyerekekkel
Idegösszeomlás ugyanitt kapható

Ki rándulás a gyerekekkel

Megyünk kirándulni tök jó mindenkinek, készüljetek.

Dehogy jó, nem akarok.

De akarsz, mondtad.

Tegnap volt, ma már nem akarok.

Tegnap megszerveztem, miattad csinálom.

De nem akarok.

Ne csessz ki velem, megyünk.

Akkor viszem a tabletet, játszok közben.

Jó de nincs feltöltve.

Akkor a telefont.

Mindegy nekem, csak menjünk. Egyetek mielőtt, mert éhesek lesztek.

Nem vagyok éhes.

Nem érdekel, egyél.

Majd a kocsiban.

Kocsiban nem. Most egyél.

Nutellás kenyeret, azt szeretem.

Nem érdekel, csak zabálj.

Mindig ideges vagy, mi a baj?

Megőrülök. Végezz már, menj pisilni, öltözz.

Nem kell pisilni.

Dehogynem kell, nem állunk meg 10 perc múlva.

20?

Direkt csinálod.

Mit?

Ne csináld, mert itthon maradunk.

De megígérted.

Eddig nem is akartál menni, mi változott?

Megígérted.

Megyünk, csak pisilj, öltözz.

Pisiltem, hol a csizmám?

Csizma hülyeség, 30 fok van.

Azt szeretem, kell.

Te dolgod, húzd.

Mehetünk.

Menjünk.

Mikor érünk oda?

Most indultunk el.

Mikor érünk oda?

Most indultunk el.

Mikor érünk oda,

MOST INDULTUNK EL, NEM TUDOM, LEHET HOGY SOHA MERT MEGHALOK ADDIG!

Nem akarom, hogy meghalj!

Akkor maradj csendben.

Miért?

Nem bírom, megőrülök, porrá tört az agyam, sav csöpög bele, bevérzett, fáj.

Miért?

Hagyjál.

Neked semmit sem lehet, mindig ideges vagy.

Hagyjuk.

Miért?

Kérlek.

Mikor érünk oda?

Megérkeztünk, itt vagyunk.

Te tudtad, hogy ez ma zárva van?

Persze, azért volt ez az elmúlt másfél óra felhőtlen üvöltözés, MERT TUDTAM, HOGY ZÁRVA VAN!

Apa.

?

Szeretlek, ne légy ideges.

Én is szeretlek kicsim, ne haragudj, hogy kiabáltam.

Most mit csinálunk?

Elmegyünk moziba, popcornnal dobálhatod az előttünk ülőket és szénsavas üdítőt fogunk inni szürcsölve, ha valaki szólni mer, kíméletlen leszek.

Szuper, hogy mindig kitalálsz valamit, te vagy a legjobb apa a világon!

 

 jump-2524300_1920.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatkaranten.blog.hu/api/trackback/id/tr9815706952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Gondolatkarantén

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása