Gondolatkarantén

Már hiszek, mondta Neo Morpheusnk és lezuhant a tetőről

Te csak várj!

Te csak várj….

 

- Jó Napot.

- Jó napot.

- Neve?

- Kovács Szilárd.

- Sz i l á r d (betűzve írja le). No, Szilárd, miért szeretne várni?

- Úgy gondolom, már érett vagyok a feladatra. Többször is vártam, csak úgy, magánszorgalomból.

- Dicséretes! Egyébként tudja maga pontosan, hogy mi itt mivel foglalkozunk?

- Igen. A maguk ügyfelei olyan embereket keresnek, akik várnak helyettük. Úgy hallottam, elég drágán dolgoznak.

- Drágán? (felháborodva) Tudja maga, mit adunk mi az embereknek? Időt! Szabaddá tesszük őket. Nem kell várniuk semmire.

- Értem. Senki sem szeret várni.

- Senki, csak mi! Ez is szlogenünk.

- Nem lenne jobb, hogy: Várunk Önre!?

- Ember, ne szóljon bele. Alig várt öt percet, beesik ide és tanácsokat oszt?

- Ez igaz, nem vártam sokat.

- Most gúnyolódik?

- Nem, isten ments. Csak azt mondtam, hogy kevés a tapasztalatom.

- Mi volt az eddigi leghosszabb várakozása?

- Egy szilveszteri bulin hasmenésem volt, de csak egy WC volt a lakásban. Nem tudom, mennyit vártam pontosan, de nekem egy életnek tűnt.

- Hát, nem a legjobb, de mindenképpen különleges. Majd találunk magának valami jó posztot.

- Egyébként milyen pozíciókba lehet bekerülni?

- Gondolom látott már embereket sorban állni a boltban, postán, hivatalokban.

- Persze, hisz mindenki intéz ügyeket.

- Na látja, aki mosolygott, az a mi emberünk volt! Mindig boldogan várj! Ez az egyik alapszabály!

- Értem, én meg azt hittem, ilyen sok a jókedvű ember.

- Na ne hülyéskedjen már. Most érdekli a dolog, vagy csak hobbiváró akar maradni? Mi itt csak profikkal dolgozunk.

- Természetesen érdekel a dolog, csak kicsit félek egy ekkora kihívástól.

- Ne aggódjon, majd rövid várásokkal kezdünk. Taxira vár majd, vagy végigüli a reklámszünetet. Nem dobjuk a mély vízbe.

- Jó, kicsit izgultam, hogy valami elrontok. Rossz helyen várok, vagy elalszom közben.

- Ugyan, én sem a csúcson kezdtem. Az első munkám az volt, amikor a választások után a csodára vártam, de nagyon hamar kiderült, hogy feleslegesen. Köztünk maradjon, de engem nagyon megviselt az eset. Ráadásul a szakmában sokan az mondták, hogy nem is volt ez igazi munka, mert a megbízó sem hitt benne, hogy sikerrel járhatok.

- A gyakorlottabbak milyen munkát kaphatnak később?

- Nagyon gyakori például, hogy 10 évnyi házasság után már hónapokat kell várni a szexre és az egyik fél ezt már nem bírja. Ilyenkor jövünk mi. Nincs sürgetés, nincs veszekedés, türelmesen várunka a sorunkra.

- És vannak érdekesebb esetek is?

- Egy politikus helyett egyszer két ciklust kellett várnunk, míg újra hatalomba került. Több emberünk is kidőlt az idegőrlő évek alatt. Nehéz volt, de kibírtuk, és most a legnagyobb öröm nekünk, hogy újra a parlamentben láthatjuk.

- És mi volt eddig a legnehezebb feladat?

- Ne is mondja, annak még nincs vége! Az MLSZ megbízásából most a VB-re való kijutásra várunk. Egy egész ország figyeli a munkánkat. De ezzel maga ne foglalkozzon, nem kezdőknek való munka.

- És most, hogyan tovább?

- Mivel az első teszten átment, kezdődhet a kiképzés. Kisebb feladatokat kap, s ha azokban is sikerrel jár, jöhet az éles bevetés.

- És mi lesz az első feladatom?

- Ó, ez nagyon egyszerű, várja meg, míg visszahívjuk!

b16.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatkaranten.blog.hu/api/trackback/id/tr3315663528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Gondolatkarantén

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása