Gondolatkarantén

Már hiszek, mondta Neo Morpheusnk és lezuhant a tetőről

Bayer Zsolt bevallotta, hogy NÉGER!
Hamarosan jön a BLACKPOWER békemenet!

 

Rendhagyó beszélgetésre készülünk, hiszen az egyik legkeményebb jobboldali megmondóembert kapjuk mikrofonvégre. Interjúalanyunk Bayer Zsolt, aki először ad interjút nagy port kavart coming outja után.

  • Kedves Zsolt, vágjunk is a közepébe, mikor jött rá, hogy ön néger?
  • Ma is emlékszem a pillanatra, még fiatalember voltam, tele életkedvvel és ambíciókkal, amikor egy reggel bejött hozzám édesanyám és leültetett maga mellé. Azt mondta, már jó ideje tervezgette, hogy elmondja, de egészen sokáig nem vitte rá a lélek. Hát, megtette. Én hülye módon kiszaladtam a házból, futottam-futottam, egészen a Tabánig rohantam, ott aztán kifulladva vetettem magamat a földre és zokogtam. Sírtam, mint a vett malac, este pedig megszégyenülve botorkáltam haza, csak arra volt erőm, hogy koszosan- ahogy voltam- az ágyamba dőljek.70fgnozavfzh1uuzws.jpeg
  • Voltak a családban más négerek is?
  • Tudja, minden családban van egy-kettő, de erről régen nem beszéltek. Nem illett. Mikor jött volna szóba? Nem mondom, hogy ez hétpecsétes titok volt, de ha nem kellett, senki sem verte nagydobra.
  • Hogy élte meg ezt az egészet?
  • Mit mondhatnék? Természetesen rosszul. Olyan rosszul, hogy nagyon sokáig tagadásban léteztem. Otthon nem beszéltünk róla, nagyon figyeltem, hogy az iskolában senki se tudja meg. Később még a feleségemnek sem árultam el.
  • Hogyan tudott ennyi éven keresztül ilyen kettős életet élni?
  • Borzalmas volt, majdnem ráment az egészségem. Nem jó érzés úgy a tükörbe nézni, hogy tudod, ma is hazudnod kell. Hazudnod a kollégáknak, az ismerősöknek, a barátoknak, a szeretteidnek és végül magadnak.
  • Hogy lehet hogy ilyen háttérrel ön lett a jobboldali média legnagyobb megmondója, igazi szalonrasszista, aki bátran négerezik, buzizik egyet főműsoridőben, ha úgy tartja kedve?
  • Tudja mit? Talán pont ezért! Ez a tagadásom része volt. Annyira szégyelltem magam, hogy tudat alatt ezzel vezekeltem. Évtizedek óta élek ezzel a teherrel, de most végleg meghasadtam, nem bírom tovább.
  • Mégis mi volt az a pont, amikor úgy döntött, hogy az ország nyilvánossága elé áll az igazsággal?
  • Visszatekintve rém egyszerű, de egyben szürreális volt az egész. Egy szokásos szerda reggel volt, szép tavaszi idő, ilyenkor azt érzi az ember, hogy övé a világ. Kövér László meghívására pár keményvonalas jobber médiamunkással együtt egy kávézóban ültünk és hallgattuk a következő hetek fontos történéseienk összefoglalóját, amit majd meg kell osztanunk a saját olvasóinkkal. Szorgalmasan jegyzeteltem, amikor azt vettem észre, hogy Laci bajsza egyre nagyobb. Mint ha elkezdett volna külön életet élni, és lassan bekebelezné az egész fejét. Elkezdtem izzadni, beszűkült a tudatom, és nem tudtam másra figyelni, mint arra a rángatózó szőrcsomóra, miből hangok jönnek ki, de nem értem mit mond, és egyre fenyegetőbben állnak ki belőle a fésületlen sörték. Körülnéztem, a többiek egyáltalán nem észlelték ezt az egészet, de én akkorra már bepánikoltam. Felhajtottam a kávét, bedobtam a zsebembe egy-két pogácsát és kirohantam.d3mktkqturbxy9hn2e3ngyxytc4ymi5mjjmnjhhmje3mti2owmynmixns5qcgvnkpudac0eu80jms0fzpuczqolamld.jpg
  • Ha jól gondolom, ez után született az azóta legendássá vált blog bejegyzése, a „Voltál-e már néger valaha?” ?
  • Igen, még aznap megírtam, és ki is tettem, meg Facebookon is megosztottam.
  • Mi történt ez után?
  • Azonnal kiléptem a Fideszből, nem éreztem már magamban elég erőt, hogy szolgáljam a pártot ezzel a bélyeggel. A Bayer-show sem megy tovább, kiderült, hogy a fizetett tömeget sem bírom úgy, mint eddig.
  • Mi lesz a 300 millióból készülő dokumentum filmjével?
  • MI lenne? Semmi. Úgy gondolom, hogy valaki tehetségesebb kolléga majd továbbviszi a fáklyát.
  • Ezek után sem bánta meg, hogy bevallotta az igazságot?
  • Dehogy! Valójában már korábban meg kellett volna tennem. Felszabadultabb, energikusabb vagyok, tele tervekkel.
  • Mesélne róluk egy kicsit az olvasóinknak?
  • Egyelőre nem. Legyen elég annyi, hogy hamarosan szeretnék egy tömegdemonstrációt tartani, ahol a sorstársaimmal kiállhatunk az elnyomott feketék jogai mellett és megmutathatjuk végre a fehér geciknek, hogy mi is érünk valamit! Most ezt szervezzük, remélem „fent” is meghallják az idők szavát és támogatják a céljainkat.
  • Köszönjük, sok sikert!
  • BLACK POWER!

 black_power_logo.jpg

 Itt egy jó kis blogbejegyzés Zsoltitól, még mielőtt kiderült volna, hogy néger:

https://badog.blogstar.hu/2020/06/09/ez-a-jovo-/96076/

Itt maga a főhös:

https://444.hu/tag/bayer-zsolt

És a mindet elnyelő bajusz:

https://www.blikk.hu/aktualis/politika/kover-laszlo-bajsza-visszanott/w5cgdkr

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatkaranten.blog.hu/api/trackback/id/tr3316293738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Gondolatkarantén

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása