Gondolatkarantén

Már hiszek, mondta Neo Morpheusnk és lezuhant a tetőről

Kínai egyetem gyere-gyere

- Minden egyetem jó! 

- A CEU nem jó, az Soros!

- Igen, de az nem is egyetem, hanem káderkeltető. Sátánfattyak tanyája.

- Mondjuk pénzünkbe nem került, és voltak elismert oktatók.

- Ja, de milyen áron? Rákos daganat volt Szent Magyarországunk testén!

- Ez mondjuk igaz, szégyenkeznünk kellett miatta a konzervatív, népnemzeti, keresztény, elkötelezett barátaink előtt.

- A kínai egyetem legalább nem libsi.

- Mondjuk ott kommunizmus van, az nem gáz. Nem utáljuk mi a komcsikat?

- Ez már nem AZ a komunizmus, te is tudod, én is tudom. A nem NER az új kommunizmus.

- Mind?

- Mind.

- Ez megnyugtató.

- Mennyi lesz?

- 540 milliárd.

- Smafu.

- Hitelből mehet?

- Persze!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatkaranten.blog.hu/api/trackback/id/tr1716505792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Gondolatkarantén

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása